sunnuntaina, syyskuuta 02, 2007

Ankeaa

Kuten huomaatte, en ole pahemmin julkaissut. Mutta kun dieetti on mikä on, niin mitäpä siitä pahemmin raportoimaan. Miä järkeä olisi kertoa, et hei, söimme taas 100 g kananrintaa, desin riisiä ja paljon keitettyä porkkanaa? Viiniuutisia saatan silloin tällöin laittaa.

Olen harkinnut lopettaa tämän blogin ja aloittaa uuden, johon sulauttaisin myös Talopaketin. Koska mökin kanssakin nyt painiskellaan kohtalonkysymyksissä, uuden fuusioblogin aloittaminen on jäissä. Olen kyllä jo värkännyt sille nimen ja selostuksen ja miettinyt aihepiirejä.

Fuusioblogin haitta olisi, että aiheita olisi monia. Jos sekaisin on rossipohjan korjausta, viiniuutisia, kirja-arvosteluja ja grillausreseptejä, valikoiva lukija saattaisi hermostua etsiessään omaa aihepiiriään. Toisaalta noista ja muista aiheista voisi syntyä hauska soppa, joka pitäisi kaikkien mielen virkeänä. Ehkä muutkin haluavat yhdistää maaseutuelämän ja urbaanin asenteen? Kertokaa, jos näin on.

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hei!

Olen lukenut sekä mökki- että ruokablogiasi eikä ainakaan minua haittaisi, vaikka ne - ja muutakin - olisi samassa blogissa.

3:26 ip.  
Blogger rinsu said...

Ok, hyvä tietää.

Saisinko vielä lisää mielipiteitä, pls?

6:06 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

sopii minullekin, jatkan lukemista joka tapauksesssa!

koo

9:24 ap.  
Blogger Tusla said...

Molempia seuraan myös minä, joten anna palaa vaan!

12:40 ip.  
Blogger rinsu said...

Yhdistän blogit, jos pidämme mökin. Jos talo palautuu entiselle omistajalle, keksin jotain muutoin uutta.

2:00 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home